top of page
  • תמונת הסופר/תKetty Bar

אנחנו לא הולכות מכאן

יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, "‏אחרי שבקורונה נתניהו הכניס את הנשים למטבח, עכשיו השותפים הטבעיים שלו במפלגת נעם רוצים להוציא אותנו, הנשים, ממוקדי קבלת ההחלטות. זו לא מתיחת 1 באפריל. רק 100 שנה יש לנו זכות בחירה. כל צעד במאבק שלנו לשוויון הוא עולם ומלואו. זה החושך שנתניהו הכניס לכנסת. הם והוא והאפליה חייבים ללכת".

השבוע יוכרע גורל המשך חיינו הדמוקרטים – במהלכו יגיעו נציגי המפלגות הנבחרות לכנסת ה24 להמליץ על המועמד שלהם לראשות הממשלה. כולנו עוקבות אחר המסע הציבורי של מפלגות הימין החותרות להקמת ממשלה ימנית קיצונית שתקריב ערכי יסוד של שוויון וכבוד האדם ותפרק סופית את מערך האיזונים והבלמים החיוני לקיומה של חברה דמוקרטית מתוקנת. היום יותר מתמיד אנו נדרשות לעמוד על המשמר בגופנו וברוחנו ולהביא לקץ האלימות הפוליטית והכלכלית המושתתת עלינו חדשות לבקרים


אנו קוראות לנשיא המדינה לפעול ולקבל החלטה מתוך שיקול דעת ערכי מוסרי ולשים את כובד משקלו ההיסטורי על שמירת עיקרון השוויון המעוגן בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. ולדרוש מכל חבר כנסת – ובמיוחד מכל מועמד לראשות הממשלה – לא לתת יד לפגיעה במעמד ובזכויות של נשים, הקהילה הלהט"בית, החברה הערבית בעקבות כינונה של ממשלה הנסמכת על מפלגות המקדמות סדר יום מיזוגני, הומופובי וגזעני.


בארבעה ימים חשובים אלו נוכחותנו הצהובה צריכה לעורר את נציגי המפלגות בהגיעם למשכן נשיא המדינה! בואו נזכיר להם שאנו, הנשים – 50.5% מהאוכלוסייה – כאן כדי להישאר. אנחנו לא הולכות לשום מקום ונמשיך לזעוק נגד הקמת ממשלה שמבקשת – בשם סדר יום לאומני וכוחני – למחוק אותנו.


כמו תמיד אנחנו מגיבות לאירועים ופעולות בזמן אפס ואפס תקציב - למעוניינות לתרום. יעזור לנו מאוד! ועליכן הברכה.


אנחנו לא הולכות מכאן - משמרת מחאה >> לינק לאיוונט בפייסבוק מיום שני 05/04 משעה 12:00 עד 20:00 מיום שלישי עד יום חמישי 08/04 בין השעות 08:00 - 20:00


משמרות של 3 שעות וכל אחת תבחר את היום והזמן שמתאים לה - בכדי להבטיח נוכחות קבועה מצורף קובץ שיבוץ עצמי. כמובן שכל אחת יכולה להגיע מתי שהיא רוצה ולכמה זמן שהיא יכולה.


תדפיסי לך שלט , עלי על אפוד צהוב ובואי


<< קבצים לסטורי ושלטים להדפסה >>













<< קבצים לפייסבוק, טוויטר >>









bottom of page