top of page

חובה עלינו להעביר מדור לדור את סיפור יציאת בלפור - הבחירות ביום 23/03 הם סיפור של בחירה בחופש ושחרור


אמהות מספרות.


דפנה עפרון


5 ילדים

28 שנים אמא

36 שנים של זוגיות

57 שנים בת לאמא שלי


בכל השנים האלו אני לא זוכרת זמן שהייתי מודאגת וחרדה כמו שאני מודאגת וחרדה בשנה האחרונה.


אני רוצה שלילדים שלי תהיה מדינה דמוקרטית ללדת בה את ילדיהם, נכדיי לעתיד. אני מקווה שתחושת הסולידריות שליוותה את ילדותי בישראל תחזור לשרות ביננו. אני מייחלת לשוויון בין המגדרים, העמים והעדות המהוות את הרקמה האנושית של החברה שבה אני חיה.


כדי שכל זה יקרה אני צועדת ברחובות מזה 9 חודשים, יד ביד עם חברותיי וחבריי למחאה. יצאתי לרחובות כי אני מאמינה שחובתנו לשנות את העתיד. הגיע רגע האמת בו נקבע לאן פנינו. יוצאת להצביע באהבה ובתקווה!



חמוטל גורי


זה היה אצלי בידיים. הוא היה אצלי בידיים. היא הייתה אצלי בידיים. חיבקתי אליי והבטחתי הרים של הבטחות. לאהוב עד קצה היקום וחזרה. לעשות טעויות ולתקן. וגם, הבטחתי עולם טוב יותר לגדול בו. קץ למלחמות, לאי הצדק והיעדר השוויון. עמדתי היטב בחלק מההבטחות. אוהבת עד אין קץ. עושה טעויות ומתקנת. וטרם נואשתי, ולעולם לא אוותר על המחויבות ליצור עולם טוב יותר. לא רק למען בני ובתי, אלא למען כל ילד וכל ילדה, כל נערה ונער. זו בשבילי המהות של אימהות. זו החובה המוסרית ליצור חברה טובה, מתוקנת וצודקת יותר. זה בידיים שלי. זה בידיים שלך. זה בידיים של כולנו. ב-23 במרץ צאו בבקשה להצביע. #זה_היה_אצלי_בידיים #אמהות_נגד_אלימות #דורית_לב #בחירות

bottom of page